Появилось уточнение по этой машинке-
Michael Schlenger
10 April, 11:49
While this is a very beautiful and ultra-rare car, there are a few inconsistencies in the description. The new front-drive Audi was introduced in 1933 (not 1932) and its first series (built until 1934) was marketed as "Audi Front, Typ UW 8/40 PS" - there was never a Type UW 220. In 1935, an improved version was presented - the "Audi Front, Typ UW 225" - which was equipped with a 2.3 litre six-cylinder engine (max. output: 50 h.p.) by Wanderer. The convertible bodies by Gläser were manufactured in Dresden, not in the Horch factory in Zwickau (only the sedan bodies were made there). Obviously, the car in the advertisement is one of these "Audi Front Typ UW 225" bodied by Gläser - and only approximately a dozen are known to have survived. For reference see "Audi-Automobile 1909-1940" by Peter Kirchberg/Ralf Hornung, Delius-Klasing.
Действительно очень редкая и прекрасная машина, но есть несколько неточностей в описании. Новая переднеприводная Ауди пощла с 1933( а не 1932г), и первые выпуски этой машины , до 1934г. назывались "Audi Front, Typ UW 8/40 PS" - UW 220 не было, в 1935 году улучшенная версия "Audi Front, Typ UW 225" была представлена, с 6-ти цилиндровым двигателем Wanderer 2.3л, макс . мощность 50л.с. Кабриолетные кузова от Глейзера делались в Дрездене, а не на фабрике Хорьх в Цвикау(там только седаны). Так что машина в объявлении -одна из "Audi Front Typ UW" 225" от Glaser, известны только около дюжины сохранившихся. Источник- "Audi-Automobile 1909-1940" by Peter Kirchberg/Ralf Hornung, Delius-Klasing. (перевод-мой)